صابون یا ژل ابرو

تفاوت صابون و ژل ابرو The difference between eyebrow soap and gel چندان زیاد نیست. ولی خوب است بدانید که صابون ابرو خاصیت نگه دارندگی بیشتری نسبت به ژل ابرو دارد. از طرفی قیمت صابون ابرو ارزان‌تر از قیمت ژل ابرو است. مهم‌تر اینکه هر فردی مبتدی می تواند با ساده ترین صابون ابروهای خود را حالت دهد. به همین دلیل میکاپ آرتیست های حرفه ای از سال 2016 به بعد برای حالت دادن و لیفت ابرو بیشتر از صابون های گلیسیرینه استفاده می کنند.

اما اگر در هنگام لیفت ابرو با صابون حواستان نباشد لایه‌ی صابون روی ابرو ضخیم و حجیم می شود در نتیجه ابروها فرم جالب و زیبایی پیدا نمی کنند. از طرفی دیگر باید صابون را با آب ترکیب کرد و این موضوع می تواند در مسافرت ها، مهمانی‌ها و مکان‌های دیگر برایتان دردسر ساز باشد.

تفاوت صابون ابرو و ژل ابرو

مهم‌ترین تفاوت صابون و ژل ابرو

شاید بارها برای لیفت ابروهایتان از صابون های مختلفی استفاده کرده باشید. اگر چه حالت دهی به ابروها با صابون ابرو کار بسیار ساده و آسانی است. اما متأسفانه گاهی اوقات استفاده مداوم از صابون ابرو می تواند باعث تشدید ریزش ابرو شود. حتی با عرق کردن صورت مقداری از صابون به درون چشم رفته و سبب التهاب چشم شود. یا ممکن است که بعد از لیفت ابرو با صابون در اطراف ابروهایتان سفیدک هایی ایجاد شود که این سفیدک ها قطعاً چهره شما را زشت می کند. در صورتی که ژل ابرو در بیشتر برندهای معتبر خصوصاً ژل ابروی ژل کد خاصیت تقویت کنندگی دارد. همچنین بعد از خشک شدن بین تارهای ابروی شما چسبندگی به وجود نمی‌آورد.

ژل ابرو بهتر است یا صابون ابرو؟

در مورد تفاوت صابون و ژل ابرو باید گفت که معمولاً ژل های ابرو در برندهای معتبری همیشه دوام و ماندگاری بهتری از صابون ابرو دارند. از طرفی ژل های ابرو فاقد هر گونه آلرژن، عطر و بوی تند هستند. همچنین بافت سبک تری نسبت به صابون ابرو دارند و به سادگی در هر مکانی مانند ریمل ابرو قابل استفاده هستند. جالب‌تر اینکه صابون ابرو تنها به صورت بی رنگ است و حالت ماتی را در ظاهر ابروها به وجود می آورد.

در صورتی که شما می توانید در بازار ژل ابروی رنگی و ژل ابرو بی رنگ را در مدل های مختلف خریداری کنید. همچنین با استفاده از ژل ابرو یک طراوت و شفافیت خاصی را در تار ابروهایتان به وجود آورید. به همین دلیل تمامی افراد جوان و میانسال بدون هیچ نوع حساسیتی می‌توانند از انواع ژل ابرو استفاده کنند.

زیباترین لیفت ابرو با ژل ابرو

دقت کنید که اصلی ترین مزیت استفاده از ژل ابروی رنگی و ژل بی رنگ، مرتب شدن ابروها است. این نوع ژل ها ابروهایتان را پهن‌تر و پرتر از حالت عادی نشان می دهند. بنابراین نیازی به لیفت های دائمی که آسیب های شدیدی را به همراه دارند نخواهید داشت. حتی بدون برداشتن ابرو و یا به کار بردن مداد ابرو می توانید حالت خوش فرمی را به ابروهایتان بدهید. مهم‌تر اینکه در تفاوت صابون و ژل ابرو عمدتاً ژل ابرو آرایش طبیعی‌تری را در چهره شما به وجود می آورد.

همچنین بدون ضایعات به جا مانده و ایجاد سفیدک حالت براق‌تر و بالاتری را در تارهای ابرو ایجاد می کند. ضمن اینکه پایه ترکیبات ژل ابرو از آب است پس در صورت ناراضی بودن از لیفت ابرو می توانید به راحتی ژل را از سطح ابروهایتان با مقدار کمی آب پاک کنید. در صورتی که پایه بیشتر صابون های ابرو از گلیسیرین است. این ماده علاوه بر سنگین کردن بافت صابون ابرو می تواند به سختی از سطح کار پاک شود. حتی ممکن است که به نواحی اطراف مالیده شده و ظاهر غیر عادی در چهره شما به وجود آورد.

بارزترین تفاوت صابون و ژل ابرو در چیست؟

شاید در ابتدا تمایز زیادی بین تفاوت صابون و ژل ابرو دیده نشود. چون این دو ماده لیفت ابرو با سرعت بالایی بدون هیچ عوارض جانبی باعث فرم دهی و زیبا نشان دادن ابروهایتان می شود. اما در حقیقت صابون ابرو برای زمانی که آرایش غلیظی دارید زیاد مناسب نیست. زیرا نمی تواند به صورت مطلوب تارهای ابرو را از یکدیگر باز کرده و به خوبی حالت دهد‌ بنابراین ظرافت زیادی را در لیفت ابرو ایجاد نمی کند‌.

از طرفی ممکن است که در زمان لیفت ابرو با صابون مقداری صابون در بین تارهای ابرو به جای بماند. پس همیشه قبل از به کار بردن صابون ابرو لازم است تا کمی سطح ابروها را خیس کنید. در صورتی که برای استفاده از ژل ابرو مانند ریمل ابرو و یا سایه ابرو هیچ شرایط خاصی نیاز نیست. پس شما با کمترین مقدار ژل ابرو می توانید در اولین مرحله بهترین لیفت ابرو را تجربه کنید.

سخن پایانی در رابطه با تفاوت صابون و ژل ابرو

در بررسی تفاوت صابون و ژل ابرو باید گفت که برخی ژل های ابروی باکیفیت مثل ژل ابروی ژل کد حالت دهی بهتری را در ابروها ایجاد می کند. این روش آسیبی هم به ابروهای شما نمی زند. همچنین در مسافرت، مهمانی و هر مکان دیگری ابروهایتان را به همان حالتی که می خواهید درمی‌آورد. در این میان خوب است بدانید ژل های ابروی ژل کد با مطلوب ترین ترکیبات پایه ضمن تقویت تارهای ابرو زیباترین فرم را با بیشترین دوام به ابروهای شما هدیه می‌دهد.

امتیاز یادتون نره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *