روغن تقویت مژه و ابرو

روغن تقویت مژه و ابرو (Eyelash and eyebrow strengthening oil) می توانند از برندهای مختلف و متفاوتی تولید شوند و از این طریق نیز سبب رشد کردن مژه ها و ابروهای شما شوند. در نظر داشته باشید که استفاده کردن از این روغن ها باعث می شود تا بتوانید مژه ها و ابروهای خودتان را در کوتاه ترین زمان ممکن رشد داده و از همین طریق نیز به زیبایی صورت خود اضافه کنید.

در ادامه سعی کرده ایم تا انواع روغن تقویت مژه و ابرو را معرفی کنیم که بتوانید هرچه بهتر و دقیق تر این مسئله را بررسی کنید. در نظر داشته باشید که هر کدام از این روغن ها می توانند تاثیرات متفاوتی را داشته باشند و به همین دلیل نیز بهتر است بدانید کدام یک از آن ها می تواند گزینه بهتری برای شما به حساب بیاید.

انواع روغن تقویت مژه و ابرو

انواع روغن تقویت کننده مژه و ابرو می تواند به صورت گیاهی و یا شیمیایی وجود داشته باشد. معمولا روغن های گیاهی دارای عوارض بسیار کمی هستند اما از سوی دیگر نیز میزان تاثیر گذاری آن ها کمتر بوده و مدت زمان طولانی تری را برای دیدن نتیجه آن ها نیاز دارید.

انواع روغن تقویت مژه و ابرو

تقویت کننده مژه و ابرو برند کد

یکی از مهم ترین مواد و محصولات آرایشی که این روزها طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده است، روغن تقویت کننده ژل کد است. این محصول کاملا ایرانی بوده و طبق نظرسنجی ها، حدود 90 درصد از افرادی که از آن استفاده کرده اند، راضی بوده اند. این محصول حاوی انواع روغن های طبیعی از جمله کرچک، آرگان، رزماری و غیره می‌باشد.

ژل آلوئه ورا برای تقویت مژه و ابرو

آلوئه ورا از جمله گیاهانی است که می توانید برای رشد کردن ابروها و مژه های خودتان از آن استفاده کنید. آلوئه ورا را به صورت دقیق برش داده و ؤل وسط آن را جدا کنید تا بتوانید به طور کامل از آن استفاده نمایید.

روغن زیتون برای پرپشت شدن ابرو

یکی دیگر از انواع روغن تقویت مژه و ابرو (Eyelash and eyebrow strengthening oil)، روغن زیتون است. البته بهتر است از روغن های زیتون اصل و محلی استفاده کنید که بیشترین تاثیر و نتیجه را از آن ها ببینید.

روغن کرچک برای پرپشت شدن مژه

روغن بعدی که می تواند بر روی رشد ابروها و مژه ها اثر داشته باشد، روغن کرچک است. این مدل از روغن را می توانید از تمامی عطاری ها و روغن گیری هایی که وجود دارد، تهیه کنید. این مدل از روغن به دلیل موادی همچون اسید ریسینولئیک در آن می تواند به مرور زمان سبب رشد مژه ها و ابروها شود. استفاده از این روغن را باید هر روز و به مدت چندین ماه ادامه دهید تا نتایج اصل از آن را ببینید.

انواع روغن تقویت مژه و ابرو

روغن تقویت مژه آرگان

روغن آرگان هم دارای مدل های تقلبی و هم دارای مدل های اصلی می باشد. برای آن که نتایج کاملی را از این روغن بتوانید ببینید باید حتما از روغن آرگان اصلی استفاده کنید.

بهترین روغن برای رشد مژه و ابرو را از کجا بگیرم؟

روغن تقویت مژه و ابرو را می توانید برای داشتن مژه ها و ابروهای زیباتری مورد استفاده قرار دهید. حتی استفاده از محصولاتی همچون اکسیر تقویت کننده مژه ها و ابروها که محصول ژل کد می باشد نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. وجود مقادیر فراوان از آنتی اکسیدان و ویتامین E در اکسیر تقویت کننده کد به ابرو و مژه های شما جانی تازه میبخشد.

این محلول بدون استفاده از مواد شیمیایی بعد از قطع مصرف به هیچ عنوان موجب ریزش یا آسیب نمی شود. همین مسائل سبب می شود تا استفاده از این محصولات گزینه مناسبی برای شما باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از این محصولات داشتید می توانید به فروشگاه ژل کد مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خودتان را از این فروشگاه تهیه کنید.

3.6/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *