بهترین روغن تقویت مژه و ابرو

روغن تقویت مژه و ابرو

ابروها و مژه های پرپشت در زیبایی و مرتب نشان دادن چهره تاثیر زیادی دارند. بسیاری از افراد مژه هایی کوتاه و کم پشت و ابروهایی خالی و پراکنده دارند. استفاده از روغن های گیاهی راه حلی کم هزینه، مطمئن، سریع و کم دردسر برای تقویت و پرپشت شدن مژه و ابروهاست. البته برای موثر واقع شدن روش های گیاهی و سنتی، باید نحوه استفاده از روغن ها را بدانید.

اما اگر به شما محصولی را معرفی کنیم که ترکیب مناسبی از انواع روغن های پرپشت کننده مژه و ابرو در آن است و قیمت مناسبی دارد چه؟ در این مقاله سعی کردیم تا انواع روغن تقویت مژه و ابرو را معرفی کنیم؛ همچنین شما را با یک محصول ارگانیک و کاربردی ایرانی آشنا خواهیم کرد. پس باما همراه باشید.

انواع روغن تقویت مژه و ابرو

انواع روغن تقویت کننده مژه و ابرو می تواند به صورت گیاهی و یا شیمیایی وجود داشته باشد. معمولا روغن های گیاهی دارای عوارض بسیار کمی هستند اما از سوی دیگر نیز میزان تاثیر گذاری آن ها کمتر بوده و مدت زمان طولانی تری را برای دیدن نتیجه آن ها نیاز دارید.

تقویت کننده مژه و ابرو برند کد

یکی از مهم ترین مواد و محصولات آرایشی که این روزها طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده است، روغن تقویت کننده ژل کد است. این محصول کاملا ایرانی بوده و طبق نظرسنجی ها، حدود 90 درصد از افرادی که از آن استفاده کرده اند، راضی بوده اند. این محصول حاوی انواع روغن های طبیعی از جمله کرچک، آرگان، رزماری و غیره می‌باشد.

روغن تقویت مژه و ابرو کد

ژل آلوئه ورا برای تقویت مژه و ابرو

آلوئه ورا از جمله گیاهانی است که می توانید برای رشد کردن ابروها و مژه های خودتان از آن استفاده کنید. آلوئه ورا را به صورت دقیق برش داده و ؤل وسط آن را جدا کنید تا بتوانید به طور کامل از آن استفاده نمایید.

روغن زیتون برای پرپشت شدن ابرو

یکی دیگر از انواع روغن تقویت مژه و ابرو (Eyelash and eyebrow strengthening oil)، روغن زیتون است. البته بهتر است از روغن های زیتون اصل و محلی استفاده کنید که بیشترین تاثیر و نتیجه را از آن ها ببینید.

روغن کرچک برای پرپشت شدن مژه

روغن بعدی که می تواند بر روی رشد ابروها و مژه ها اثر داشته باشد، روغن کرچک است. این مدل از روغن را می توانید از تمامی عطاری ها و روغن گیری هایی که وجود دارد، تهیه کنید. این مدل از روغن به دلیل موادی همچون اسید ریسینولئیک در آن می تواند به مرور زمان سبب رشد مژه ها و ابروها شود. استفاده از این روغن را باید هر روز و به مدت چندین ماه ادامه دهید تا نتایج اصل از آن را ببینید.

روغن تقویت مژه آرگان

روغن آرگان هم دارای مدل های تقلبی و هم دارای مدل های اصلی می باشد. برای آن که نتایج کاملی را از این روغن بتوانید ببینید باید حتما از روغن آرگان اصلی استفاده کنید.

روغن وازلین برای رشد مژه

وازلین از جمله مواد نفتی است که قیمت ارزانی دارد و به راحتی قابل دسترس است. اما یکی از مزیت های وازلین تقویت و پرپشت شدن مژه ها می‌باشد چون زمانی که مقدار کمی وازلین را روی سطح مژه ها می‌مالید بدون شک رطوبت نواحی چشم را تا مدت زیادی حفظ می‌کند. همچنین باعث آب رسانی به اطراف چشم خصوصاً پلک ها می‌شود. پس سعی کنید روزانه با کمک یک فرچه تمیز ریمل مقداری وازلین را تنها روی مژه ها بمالید.

سایر روغن های گیاهی برای پرپشت کردن ابرو

تا اینجای مطلب با چند روغن گیاهی موثر جهت پرپشت شدن مژه‌ها آشنا شدیم، در ادامه نیز با تعدادی دیگر از موثرترین روغن های گیاهی برای پرپشت شدن مژه ها را بررسی میکنیم.

  • روغن هسته انگور: روغن دانه انگور جهت فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو بسیار کاربردی است.
  • روغن جوجوبا: دانه جوجوبا شباهت زیادی به بادام زمینی دارد و امروزه به علت تاثیر فوق‌العاده‌ای که در سلامت پوست و مو بجا می‌گذارد در تولید بسیاری از محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • روغن سیاه دانه: سیاه دانه از گذشته تا امروز کاربرد های فراوانی داشته و امروزه نیز به دلیل فوایدی بی‌شماری که در آن کشف شده، در جهت تولید انواع لوسیون های ضد ریزش مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • روغن رزماری: این گیاه معطر نیز از خواص درمانی بی‌نظیری جهت تقویت ابرو و پرپشت شدن مژه ها برخوردار است.

انواع روغن تقویت مژه و ابرو

ترفندهای ساده برای رشد مژه

ماساژهای پلکی

یکی از بهترین روش های خانگی برای پرشت شدن مژه ها انجام ماساژهای پلکی است. چون این نوع ماساژها گردش خون را در نواحی پلک بالا می برد. در نتیجه مواد مغذی بیشتری به ریشه مژه ها می رسد همچنین فولیکول ها با دریافت مواد مغذی رشد بهتری پیدا می کنند. در نتیجه مژه ها بی دلیل شکسته نمی شوند و به مرور زمان ضخیم‌تر و زیباتر خواهند شد.

نحوه انجام ماساژ های پلکی

همانطور که اشاره داشتیم ماساژ درمانی یک روش موثر جهت تحریک رشد مو و پرپشت شدن مژه ها  و حتی جوانسازی پوست به شمار می‌رود. برای نتیجه بهتر می‌توانید از کمی کره شی نیز برای ماساژ پلکی استفاده کنید.
ماساژ پلک را به صورت حرکات دایره‌وار انجام دهید و برای هر چشم حدود 5 دقیقه زمان بگذارید. پیشنهاد می‌شود این کار را روزی دو بار به مدت 1 تا 3 ماه تکرار کنید.

مخلوط پوست لیمو

پوست لیمو یک راهکار عالی برای پرشت شدن مژه ها است. چون پوست لیمو سرشار از ویتامین های B و C می باشد بنابراین به طور مستقیم می تواند تأثیر زیادی در رشد مژه ها داشته باشد. البته بهتر است پوست لیمو را با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید تا تحریک کنندگی و تأثیر آن بیشتر شود.

تخم مرغ

از آنجایی که تخم مرغ حاوی مقدار زیادی آلبومین و بیوتین است پس می تواند به سادگی باعث پرپشت شدن مژه در افراد مختلف شود. تنها کافیست با کمک فرچه یک ریمل تمیز و استریل شده هر روز مقداری تخم مرغ را با مقداری گلیسیرین روی مژه های خود بمالید. سپس خواهید دید که بدون استفاده از لوازم آرایشی چه مژه های پرپشت و زیبایی دارید.

برس کشیدن مژه ها

این روش بسیار ساده به نظر می‌رسد اما باید بدانید که برس کشیدن مژه‌ها از مسدود شدن منافذ مژه به علت نشست خاک و گرد و غبار جلوگیری خواهد کرد و علاوه بر این سرعت گردش خون در این نواحی از صورت را افزایش خواهد داد.
با افزایش گردش خون مواد مغذی بیشتری به فولیکول های مژه می‌رسد و در نتیجه شما شاهد پرپشت شدن مژه‌ها خواهید بود. همچنین مقاومت مو های مژه با اینکار افزایش می‌یابد. شما حتی می‌توانید صرفا با ماساژ دادن مژه‌ها نیز این فرایند را عملی سازید.

با آرایش چشم نخوابید!

هیچوقت به همراه آرایش چشم نخوابید، این کار باعث خشک شدن مژه‌ها می‌شود. از طرفی خشک شدن مژه‌ها به شکنندگی و در نهایت ریزش آنها ختم خواهد شد. بنابراین حتما قبل از رفتن به تخت خواب تمام آرایش خود را پاک کنید.

بهترین روغن برای رشد مژه و ابرو را از کجا بگیرم؟

روغن تقویت مژه و ابرو را می توانید برای داشتن مژه ها و ابروهای زیباتری مورد استفاده قرار دهید. حتی استفاده از محصولاتی همچون اکسیر تقویت کننده مژه ها و ابروها که محصول ژل کد می باشد نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. وجود مقادیر فراوان از آنتی اکسیدان و ویتامین E در اکسیر تقویت کننده کد به ابرو و مژه های شما جانی تازه میبخشد.

این محلول بدون استفاده از مواد شیمیایی بعد از قطع مصرف به هیچ عنوان موجب ریزش یا آسیب نمی شود. همین مسائل سبب می شود تا استفاده از این محصولات گزینه مناسبی برای شما باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از این محصولات داشتید می توانید به فروشگاه ژل کد مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خودتان را از این فروشگاه تهیه کنید.

3.7/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *