آموزش ساخت ژل ابرو خانگی به صورت مرحله ای

ژل ابرو خانگی

ژل ابرو خانگی تنها با چند ماده ساده آرایشی و ژلاتین در منزل تهیه می‌شود. این ژل برای فرم دهی بهتر به ابروهایتان به کار می‌رود. در واقع وجود ماده ژلاتینی در بیشتر ژل های خانگی حالت ثابتی را به ابروهای شما می‌دهد و می‌تواند باعث تقویت و پرپشت شدن ابروهایتان شود. چنانچه شما هم تمایل دارید در منزل با چند ماده ارزان قیمت یک ژل خانگی مرغوب چندکاره تهیه کنید تا پایان این متن با ما همراه باشید.

آموزش ژل ابرو خانگی

آموزش ساخت ژل ابرو خانگی

ژل ابرو یک نوع محصول آرایشی است که با نظم دادن به جهت ابروها باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن چهره شما می‌شود. معمولاً این مدل ژل ها بدون رنگ هستند تا شما بتوانید با کمک ژل ابرو بی رنگ در نهایت آرایش ابروی خود را پر رنگ تر جلوه دهید. البته برخی دیگر از ژل ها به صورت رنگی استفاده می‌شوند یعنی دوکاره هستند.

پس می‌توانید با ژل ابروی رنگی هم حالت زیبایی به ابروهای خود بدهید و هم ابروهای خود را پرپشت تر نشان دهید. توجه داشته باشد که تهیه این گونه ژل ها در منزل یک راهکار عالی برای زیباتر کردن چهره شما هستند. چون ساخت آن بسیار ساده، سریع و آسان است.

مواد لازم برای ساخت ژل ابرو خانگی

  • قاشق چوبی
  • سرنگ شماره ۵
  • مقدار کمی شکر
  • تیوپ خالی ریمل
  • کاسه ضد حرارت
  • مقدار کمی آب ولرم
  • ۳ قطره روغن رزماری
  • پودر ژلاتین یا ورق ژلاتین
  • خرده های مداد آرایشی
  • ۲ قطره روغن اسطوخودوس

تهیه ژل ابرو به صورت مرحله ای

اول از همه باید خرده های مداد آرایشی را در لای یک ورق آلومینیوم با کمی ضربه زدن، حسابی پودر کنیم. سپس ژلاتین در دسترس را با مقداری کمی آب گرم و شکر مخلوط کرده و اجازه می‌دهیم تا ژلاتین چند ساعتی به حالت ژل دربیاید. شما می‌توانید پودر ژلاتین یا ورق ژلاتین را از فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید. بعد از اینکه ژلاتین سفت شد لازم است تا حدود چند قطره روغن رزماری و روغن اسطوخودوس را به ژلاتین اضافه کنیم. در نهایت پودر مدادها را روی مواد حاضر شده ریخته و حسابی هم می زنیم.

سپس با کمک یک سرنگ مواد تهیه شده را درون مخزن یک ریمل خالی می‌ریزیم. برای اینکه ژل ابروی خانگی شما کیفیت بهتری داشته باشد بگذارید تا ژل در جای ثابتی حدود ۲۴ ساعت بماند تا حالت غلیظ تری پیدا کند. توجه داشته باشد که شما می‌توانید در منزل از مواد دیگری مثل کتیرا، وازلین، گلیسیرین و غیره استفاده کنید.

ساخت ژل ابرو خانگی

کاربرد ژل ابروی خانگی

برای اینکه نتیجه بهتری بعد از استفاده از ژل ابرو خانگی به دست آورید. لازم است تا قبل از هر کاری ابروهای خود را اصلاح کنید. یعنی موهای بلند ابرو را کوتاه کرده و موهای زائد را بردارید. سپس اگر تمایل دارید تا ابروهایتان رنگ خاصی داشته باشد با کمک ریمل ابرو یا سایه ابرو رنگ مورد نظرتان را در بین تارهای ابرو بکشید. اجازه دهید تا رنگ به خوبی در بین لا به لای ابروها فیکس شود.

در نهایت با کمک یک فرچه ریمل که تمیز است ژل ابرویی را که درست کرده‌اید به آرامی روی ابرو بمالید. خوب است بدانید که این نوع ژل ها اغلب بی رنگ و بی بو هستند. اما به دلیل ترکیبات طبیعی که دارند سبب پرپشت شدن و تقویت ابروهایتان می‌شود. مثلاً روغن رزماری گردش خون در نواحی اطراف ابرو را بالا می‌برد پس مطمئناً ابروها و مژه ها سرعت رشد بهتری پیدا می‌کنند. اسطوخودوس هم باعث تغذیه ریشه ابروها می‌شود پس استفاده از چند قطره روغن اسطوخودوس رشد ابروهایتان را افزایش می‌دهد.

نحوه ساخت ژل ابرو خانگی با وازلین

اگر به هر دلیلی روش اول مورد پسند شما واقع نشد می‌توانید به کمک مقداری وازلین، سایه چشم قدیمی و برس آرایش تنها در عرض چند دقیقه یک ژل ابرو خانگی بسازید.

مراحل اجرا:

  1. سایه های چشم تیره‌ای که دارید را به‌طور جداگانه در یک نایلون بریزید و سپس آنها را خرد نمایید.
  2. مقداری وازلین را به سایه چشم خرد شده اضافه کرده و آنها در یک قوطی کوچک ترکیب کنید.
  3. در نهایت با استفاده از یک برس آرایش آنها را به ابرو های خود بزنید.

نحوه ساخت ژل ابرو خانگی با صابون

شاید باورنکردنی به نظر برسد اما شما می‌توانید جهت مرتب و لیفت موقت ابرو از یک صابون معمولی، ملایم و البته بدون پارابن استفاده کنید! اما توجه داشته باشید که صابون مورد استفاده حاوی مواد شیمیایی خشن و بودار نباشد، چرا که در این صورت ممکن است برای چشم‌ها و پوست شما آزاردهنده باشد.

برای ساخت این ژل ابرو کافی است یک برس ابرو را مرطوب نمایید و بر روی صابون بزنید. اگر صابون خشکی دارید این کار را چندین بار تکرار کنید تا بتوانید بافت صابون را بر روی برس مشاهده کنید.
در نهایت برس را بر روی ابرو های خود بکشید و در صورت لزوم نیز بعد از استفاده از یک قلم یا سایه نیز جهت پر کردن ابروها استفاده کنید.

ساخت ژل ابرو خانگی با تافت مو

معمولا در هر خانه‌ای یک تافت مو یا اسپری حالت دهنده مو پیدا می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از یک تافت موی ساده یک ژل ابرو خانگی تهیه کنید. در این جهت یک لوله ریمل خالی تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

مراحل ساخت:

  1. یک اسپری مو را از فاصله 5 سانتی‌متری در لوله ریمل اسپری کنید.
  2. در مرحله بعد برس ریمل را درون آن ببرید و از تافت موجود در آن برای ابرو های خود استفاده کنید.
  3. نکته قابل توجه این است که این اسپری تافت به سرعت خشک می‌شود، بنابراین در استفاده از این نوع ژل خانگی باید کمی بیشتر دقت کنید.

سخن پایانی

ژل ابرو خانگی بیشتر برای مرتب کردن، ثابت نگه داشتن و زیبایی هر چه بیشتر ابروها استفاده می‌شود. به همین دلیل درست کردن این نوع ژل در خانه کار زیاد سختی نیست. ولی به سادگی و صرف کمترین هزینه می‌توانید از ژل ابروی ژل کد برای حالت دهی ابروهایتان استفاده کنید. این محصول هیچ آسیبی به ابروهای شما نمی‌زند و ابروهایتان را به همان حالتی که می‌خواهید درمی‌آورد. ژل های تهیه شده در شرکت ژل کد بافت بسیار نرم و ژله ای دارند همچنین دارای فیکساتور ابرو هستند از طرفی در ترکیبات آن‌ها مواد طبیعی به کار گرفته شده است.

پس مدل ابروها را با ماندگارترین حالت تا مدت زیادی نگه می دارد و به اصطلاح یک ابروی هالیوودی را برایتان ایجاد می‌کند. بنابراین شما با خرید ژل ابروی ژل کد این فرصت را به دست می‌آورید تا در هر موقعیتی به سادگی در کمترین زمان ابروهای خوش حالت و خیره کننده ای داشته باشید. همچنین اگر می خواهید درباره این محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید مطالب و نکات درج شده در وبسایت ما را مطالعه نمایید.

مزایای استفاده از ژل ابرویِ ژل کد

  • تهیه شده از روغن های تقویت کننده
  • امکان استفاده با مداد یا سایه ابرو
  • کیفیت و ماندگاری بسیار بالا
  • بدون هرگونه آسیب به ابرو
  • کاملا ژله‌ای و شیشه‌ای
  • قیمت بسیار مناسب
  • بدون سفیدک
  • ارسال رایگان
  • بدون ریزش

فروشگاه ژل کد انواع ژل ابروی بی‌رنگ و رنگی را در بالاترین سطح کیفی عرضه می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *