تفاوت ژل ابرو و سایه ابرو

تفاوت ژل و سایه ابرو

تفاوت ژل و سایه ابرو The difference between gel and eyebrow shadow . وقتی درباره‌ی زیبایی‌های اجزای مختلف صورت صحبت می‌کنیم، احتمالا این موضوع به ذهنمان خطور می‌کند که چه بخش‌هایی مهم هستند و چه مواردی را لازم است درباره‌ی‌ زیبایی اجزای مختلف صورت در نظر بگیریم. چشم‌ها، بینی، ابرو، گونه و لب‌ها هرکدامشان سهمی یکسان در زیبایی چهره شما دارند.
پس اگر می‌خواهید یک میکاپ یکدست و تمیز داشته باشید، باید بدانید که هر جز به تنهایی و در کنار سایر اجزا به ترکیبی منحصر به فرد از چهره شما می‌انجامد. یکی از قسمتهای اصلی صورت ابروها هستند که با زیباتر نمودن آنها می‌توانید چهره‌ای کاملا جذاب داشته باشید. اما اگر بخواهید بدانید که تفاوت ژل و سایه ابرو برای منظم کردن این قسمت چیست، باید به طور کامل درباره آن بدانید. با ما در این مطلب همراه باشید تا با شما درمورد تفاوت ژل و سایه ابرو صحبت نماییم.

ژل ابرو چیست؟

احتمالا بسیاری از شما درمورد لیفت ابرو و حالت دهی به ابرو ها شنیده‌اید. ژل ابرو با داشتن ترکیبات منحصر به فرد موجب لیفت و خوش حالت شدن فرم ابروی شما می‌شود، این محصول ماده‌ای غلیظ و ژل مانند است که شما با استفاده از برس مخصوص آن میتوانید در کمتر از چند دقیقه ابروهایی فوق العاده خوش حالت و لیفت شده داشته باشید. ژل ابرو بی رنگ و ژل ابروی رنگی از انواع این محصول هستند.

ژل ابرو چیست؟

سایه ابرو چیست؟

پیش از آنکه درمورد تفاوت ژل و سایه ابرو بدانید لازم است که از ماهیت سایه ابرو مطلع شوید. سایه‌های ابرو از جمله محصولات بسیار پرکاربردی هستند که برای پر کردن نواحی خالی ابرو و همچنین پر کردن ابروهای کمرنگ بسیار کارایی دارند. این محصول که به صورت یک پودر فشرده در رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است، استفاده‌ی ‌بسیار آسانی دارد و جایگزینی بسیار عالی برای مداد ابرو است. اصولا مداد ابرو اگر محکم، با فشار و به صورت مداوم بر روی ابروها کشیده شود، باعث ریزش ابروها می‌گردد. اما کسانی که به دنبال پر رنگ کردن ابروها بدون ریزش هستند می‌توانند به آسانی از سایه ابرو استفاده کنند.

 

سایه ابرو چیست؟

تفاوت ژل رنگی و سایه ابرو در چیست؟

  • این دو‌ محصول جذاب هرکدام کارایی خاص خودشان را دارند و اگر باهم استفاده شوند نتیجه‌ای حیرت انگیز به دنبال خواهند داشت.
  • یکی از اصلی‌ترین عوامل تفاوت ژل و سایه ابرو این است که سایه ابرو می‌تواند در بخش‌های زیرین موهای ابرو بنشیند و تمام قسمت‌های خالی ابرو را پر کند.
  • اما این موضوع درمورد ژل ابرو صادق نیست. ژل ابرو بر روی سطح رویی موهای ابرو قرار می‌گیرد و حتما باتوجه به خواب ابرو باید به سمت بالا کشیده شود.
  • مورد بعدی در خصوص تفاوت ژل و سایه ابرو این است که ژل ابرو بیشتر برای حالت دهی کاربرد دارد اما سایه ابرو خاصیت پر رنگ کردن ابروها را دارد و توانایی حالت دهی ندارد
  • یکی دیگر از نکات مهم درخصوص تفاوت ژل و سایه ابرو این است که سایه ابرو می‌تواند قاب و کادر بندی دقیقی برای موهای ابرو داشته باشد، در صورتی که ژل ابرو این گونه نیست.
  • سایه ابرو هم برای افرادی که ابروهای پر دارند مناسب است و هم برای اشخاصی که ابروهای نازک و کمرنگ دارند. اما ژل ابرو بیشتر برای ابروهای پرپشت کاربردی است.
  • ژل ابرو هم بی‌رنگ است هم رنگ‌دار مثل ژل ابرو نسکافه ، اما سایه ابرو حتما رنگ دارد.
  • سایه ابرو طیف رنگی روشن تا تیره دارد که باتوجه به رنگ پوستتان می‌توانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ ژل ابرو باید این نکته را در نظر بگیرید که باتوجه به رنگ سایه ابرو یا مداد ابرو باید ژل ابرو را بزنید و تضاد این دو محصول باهم جلوه ی‌ مناسبی ندارد.

تفاوت ژل و سایه ابرو در چیست؟

جمع بندی

تمامی ابزار و محصولات آرایشی که در بازار موجود هستند خواص ویژه ی ‌خود را دارند و هرکدام از آنها با کارایی متفاوتی می‌توانند برای شما زیبایی و طراوت را به ارمغان بیاورند. همانطور که در این مطلب گفته شد، ژل و سایه ابرو تفاوت‌هایی دارند که ترکیب استفاده از آنها می‌تواند زیبایی و جذابیت شما را دو چندان کند. یکی از محصولات پرطرفدار ژل ابروی ژل کد است که با خرید این محصول اطمینان خواهید داشت که چه از نوع رنگی آن استفاده نمایید، چه بی‌رنگ باشد، محصولی با کیفیتی دارید که از ریزش ابروها جلوگیری می‌کند و باعث جوان‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود.

امتیاز یادتون نره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *