چگونه پوست صورت سفید و صاف داشته باشیم؟

پوست صورت سفید

اگر دوست دارید با معجزه کرم شی باتر آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خواص و ویژگی‌های این کرم معجزه‌آسا بیشتر آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید پوست صورت سفید (white and smooth facial skin) و صافی داشته باشید، این محصول را تهیه کنید. اما قبل از آن باید بدانید که این کرم چه تأثیری بر روی پوست شما می‌گذارد. پوست صورت سفید یکی از ویژگی هایی است که بیشتر خانمها خواهان هستند، برای دانستن راز داشتن پوست صورت سفید و صاف با ادامه مطلب همراه باشید.

کرم شی Shea Code عصاره‌ای از درخت شی

کرم شی باتر را از دانه درخت شی می‌گیرند. این درخت منبع غنی از مواد مغذی و معدنی است که برای پوست و مو بسیار مفید هستند. با استفاده از این کرم به راحتی می‌توانید پوست خود را آبرسانی کرده و از بروز پیری زودرس در پوست خودداری نمایید. همچنین این کرم برای درمان خشکی پوست به صورت روزانه یا حتی در موارد حاد نیز به کار می‌رود.

کرم Shea Code عصاره‌ای از درخت شی

کرم شی چه مشکلاتی را درمان می‌کند؟

با وجود اینکه بسیاری از افراد از این محصول برای داشتن پوست صورت سفید (white and smooth facial skin) استفاده می‌کنند اما کاربرد آن فقط به همین مورد ختم نمی‌شود. چربی طبیعی که از دانه‌های درخت شی گرفته می‌شود دارای فواید بسیاری است که در ادامه قصد داریم چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی کنیم:

  • درمان خشکی پوست
  • رفع خشکی لب‌ها
  • درمان کامل موخوره
  • مرطوب‌کننده و آبرسان قوی پوست
  • ترمیم و بازسازی مو‌های آسیب‌دیده
  • مفید برای از بین بردن لکه‌های پوستی و آکنه

شایان ذکر است که کرم شی کد shea code حاوی عصاره موم‌های عسل است و شی باتر موجود در آن 100 درصد خالص می‌باشد. به همین دلیل ما در فروشگاه ژل کد به شما توصیه می‌کنیم که در خرید آن تعلل نکنید.

کرم شی چه مشکلاتی را درمان می‌کند؟

چرا باید کرم شی باتر را خریداری کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید آبرسان‌ها، لوسیون‌ها و مرطوب‌کننده‌های فراوانی در بازار وجود دارد که پیرامون آن‌ها تبلیغات گسترده انجام می‌شود. اما چرا ما به شما توصیه می‌کنیم که کرم شی کد را برای رسیدن به پوست صورت سفید خریداری نمایید. شی باتر نه تنها از مواد کاملاً طبیعی ساخته شده است بلکه به سرعت از طریق پوست جذب می‌شود. با ما در فروشگاه اینترنتی ژل کد همراه باشید تا تمام آنچه را که باید برای داشتن پوست صورت سفید با کرم Shea Code بدانید را با شما در میان بگذاریم.

ممکن است شما بارها این جملات را در تبلیغات مختلف شنیده باشید اما ما در اینجا به صورت کاملاً مستند با شما صحبت می‌کنیم. در سال ۲۰۱۲ تحقیقات گسترده‌ای درباره عصاره درخت شی یا همان شی باتر انجام شد. در ادامه به ذکر مهم‌ترین نتایج این تحقیقات می‌پردازیم:

  • خواص ضدقارچ و ضدباکتری: دانشمندان با این تحقیقات ثابت کردند که شی باتر خواص ضدقارچ و ضدباکتری بسیار بالایی دارد. با استفاده از این کرم به راحتی می‌توانید جوش‌ها و آکنه‌هایی که در سطح پوست شما ایجاد شده است را از بین ببرید. همچنین کرم شی کد با کاهش خشکی پوست باعث ایجاد تعادل در آن می‌شود.
  • درمان آفتاب‌سوختگی: یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در فصل تابستان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آفتاب‌سوختگی است. اگر از کرم شی باتر استفاده کنید دچار آفتاب‌سوختگی نخواهید شد. همچنین التهابات ناشی از سوختگی‌های قبلی را نیز به خوبی درمان خواهید کرد. این کرم پوست شما را جوان و درخشان نگه می‌دارد.
  • کلاژن‌سازی در پوست: همان‌طور که می‌دانید هر روز بین 30 تا 40 هزار سلول در بدن انسان می‌میرند. اگر این سلول‌ها را از سطح پوست پاک‌سازی نکنید ممکن است دچار خشکی شدید در سطح پوست شوید. همچنین این سلول‌ها باید به سرعت جایگزین شوند. کرم شب باتر بهترین انتخاب برای این مواقع است. آنتی‌اکسیدان‌هایی که در عصاره درخت شی وجود دارد باعث ایجاد پوست صورت سفید و درخشان می‌شود.
  • درمان موهای آسیب‌دیده و تقویت آن‌ها: همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم این کرم خواص آبرسانی بسیار زیادی دارد و می‌تواند ساقه مو را تقویت و بازسازی نمایند. اکثر ما موهای خود را بر اثر تابش مستقیم نور خورشید، استفاده از محصولات بی‌کیفیت، رنگ کردن‌های مکرر و عدم مراقبت از آن‌ها در برابر آسیب‌های محیطی ضعیف و شکننده کرده‌ایم. برای رفع این مشکلات و همچنین تقویت موها می‌توانید از این کرم معجزه‌آسا استفاده نمایید.
  • درمان شوره سر: همه ما می‌دانیم که شوره یکی از نتایج خشکی پوست سر است. اگر شما هم پس از شانه کردن موهای خود و مشاهده شوره بر روی لباس و گردن خود ناراحت می‌شوید، به شما توصیه می‌کنیم که از خواص مرطوب‌کنندگی کرم شی باتر بهره ببرید. این محصول می‌تواند شما را به آرزوی خود یعنی همان درمان شوره سر برساند.

چرا باید کرم شی باتر را خریداری کنیم؟

خرید کرم شی کد از فروشگاه اینترنتی ژل کد

از آنجایی که کرم شی کد Shea Code از شی باتر و مواد فوق‌العاده باکیفیت و اصل تهیه شده است، ضامن سلامتی و زیبایی هرچه بیشتر شما است. شما می‌توانید با خرید محصولات ارگانیک و طبیعی برای داشتن پوست صورت سفید و صاف و موهایی درخشان از فروشگاه اینترنتی ژل کد ، آن‌ها را جایگزین محصولات شیمیایی برای داشتن پوست صورت سفید کنید.

امتیاز یادتون نره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *