6 ترفند عالی برای داشتن مدل ابرو پهن و صاف

6 ترفند عالی برای داشتن مدل ابرو پهن و صاف

امروزه دوران ابرو های نازک و کشیده به پایان رسیده و ابرو های طبیعی و نچرال به عنوان ترند روز مورد استقبال قرار گرفته است. اما اگر برخی افراد از مدل ابرو پهن برخوردار نبودند چه؟ آن موقع است که می‌توانیم از چند ترفند ساده استفاده کنیم؛ با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

  • ترفند هایی برای داشتن مدل ابرو پهن و صاف
  • 1-اصولی اصلاح کن!
  • 2-پوست زیر ابرو را مرطوب نگه دارید
  • 3-ترفند های حرفه ای نظیر میکروبلیدینگ و…
  • 4-قیچی و شانه مخصوص ضروری است
  • 5-استفاده حرفه ای از لوازم آرایش
  • 6-ژل ابرو
  • 7-سخن پایانی

ترفند هایی برای داشتن مدل ابرو پهن و صاف

ترفند هایی برای داشتن مدل ابرو پهن و صاف

 

قبل از اینکه به ترفند های روزانه این مقاله بپردازیم، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که ضعیف شدن تار های ابرو، نازک شدن و در نهایت ریزش آنها در خیلی از موارد به علت تکرار روش های مراقبتی اشتباه بروز پیدا می‌کند.!

در ادامه این مطلب قرار است به اصلاح روش های مراقبتی اشتباه بپردازیم و با 6 روش موثر برای جلوگیری از ریزش ابرو و همچنین افزایش رشد آن آشنا شویم.

1-اصولی اصلاح کن!

خیلی از افراد همیشه از بند یا موچین برای اصلاح ابرو استفاده می‌کنند. این کار نه تنها باعث تضعیف قدرت ریشه می‌شود، بلکه تکرار آن به نابودی فولیکول‌ های پوست و در نهایت نازک شدن ابرو ختم خواهد شد. به جای استفاده از روش های غیر اصولی، پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن مدل ابرو پهن حتما از یک تیغ مخصوص اصلاح استفاده کنید.

2-پوست زیر ابرو را مرطوب نگه دارید

مسلما خشک شدن پوست، افزایش حساسیت و آسیب‌پذیری مو های روی پوست را نیز به دنبال خواهد داشت. برای مثال در این مورد دهیدراته شدن پوست زیر ابرو، باعث آسیب دیدن ابرو نیز می‌شود. جلوگیری از این اتفاق نیز بسیار ساده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لوسیون مرطوب کننده خود را بر روی پوست زیر ابرو ها بمالید و برای چند ثانیه ماساژ دهید. با تکرار این روند، لوسیون شما کاملا جذب پوست می‌شود و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

3-ترفند های حرفه ای نظیر میکروبلیدینگ و…

در کنار روش های خانگی و قابل دسترس، برخی دیگر از روش‌ها نیز وجود دارد که شاید دسترسی به آنها کمی سخت‌تر و هزینه‌بر باشد اما گاها خروجی نهایی آنها پررنگ‌تر و راضی‌کننده‌تر خواهد بود. برخی از این روش های حرفه‌ای عبارت هستند از:

  • میکروبلیدینگ (تاتوی مدرن): این روش نوعی تتوی نیمه دائمی است که بر خلاف تاتوی سنتی، در آن ابزاری به شکل تیغه با ردیفی از سوزن های ریز استفاده می‌شود که به کمک آنها رنگدانه را به داخل پوست تزریق می‌کنند. استفاده از این روش تا حدود 2 سال ماندگاری دارد.
  • کاشت ابرو: استفاده از اکستنشن برای داشتن مدل ابرو پهن تا حد زیادی مثل اکستنشن مژه یا مو است و می‌تواند ظاهری طبیعی و جذاب ایجاد کند. این روش معمولا بیشتر از دو هفته ماندگاری ندارد.
  • لمینت ابرو: این تکنیک در واقع مو های ابروی شما را صاف می‌کند. لمینت ابرو یک روش غیرتهاجمی برای پر کردن ابروها است که می‌توانید به راحتی از آن بهره ببرید.

4-قیچی و شانه مخصوص ضروری است

اگر شما مدل ابرو پهن را انتخاب کرده‌اید پس در نظر داشته باشید که داشتن یک قیچی کوچک در کنار شانه ابرو برای نگهداری از این استایل ابرو ضروری است. یک قیچی کوچک برای کوتاه کردن تار های مو و یک شانه ابرو برای مرتب کردن آنها استفاده می‌شود.

5-استفاده حرفه ای از لوازم آرایش

استفاده حرفه ای از لوازم آرایش

 

گذشته از مواردی که نام بردیم شما می‌توانید با استفاده حرفه‌ای از لوازم آرایش، به مدل ابرو پهن دلخواه خود دست پیدا کنید. برای مثال در این خصوص می‌توانید از تکنیک های زیر استفاده کنید:

  • مداد ابرو: شما می‌توانید به کمک مداد ابرو خطوط پررنگ و برجسته‌ای برای داشتن مدل ابرو پهن خلق کنید. تنها نکته مهم این است که ابتدا استفاده صحیح از آن را یاد بگیرید تا ابرو های شما مصنوعی به نظر نرسد.
  • سایه ابرو: بافت پودری سایه ابرو می‌تواند در داشتن مدل ابرو پهن و صاف موثر باشد. شما می‌توانید با استفاده از سایه ابرو به صورت هاشور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این مدل ابرو دست پیدا کنید.
  • استفاده از ژل و ریمل: شما می‌توانید ابرو های خود را به کمک ریمل ابرو و ژل ابرو بالا نگه دارید. هر چند که این یک روش موقتی است، اما می‌تواند مفید باشد.

6-ژل ابروی ژل کد

به عنوان آخرین گزینه ما استفاده از ژل ابرو «ژل کد» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید از این محصول برای حالت‌دهی ابروهای خود استفاده کنید. این محصول هیچ آسیبی به ابرو های شما وارد نمی‌کند و ابروهایتان را به همان حالتی که می‌خواهید درمی‌آورد.

سخن پایانی

این مطلب توسط تیم «ژل کد» تهیه و تولید گردیده است. شما می‌توانید با ورود به بخش محصولات با انواع اکسیر های تقویت پوست، مژه و ابرو، تینت لب، بالم لب و… آشنا شوید و در صورت علاقه‌مندی سفارش خود را ثبت نمایید.

«ژل کد اولین تولیدکننده ژل لیفت ابرو رنگی در ایران»

1/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *